Gazdáknak szóló ismeretterjesztő sorozatunk negyedik részében a leggyakoribb bejegyzés típusokat mutatjuk be a nyitott porták Facebook oldalain.
Sorozatunk előző részében lépésről lépésre megmutattuk, hogy hogyan tegyünk közzé bejegyzést nyitott portánk Facebook oldalán. Most arról lesz szó, hogy egy nyitott portának milyen témában érdemes bejegyzéseket közzétenni hétről hétre. Lássuk a leggyakoribb eseteket példákon keresztül szemléltetve. Az első csoport: Élet a farmon. Például: A második csoport: Így készülnek a termékeink. Például: A harmadik csoport: Bemutatjuk, kínáljuk a termékeinket, szolgáltatásainkat. Például: A negyedik csoport: Időjárás, évszakok, ünnepek. Például: Az ötödik csoport: Eseményt szervezünk a portán. Például: A hatodik, egyben utolsó csoport: Megjelenünk médiában, rendezvényeken, boltokban Például: Ezek voltak a leggyakoribb Facebook poszt típusok a nyitott porták oldalairól. Bátran kísérletezzünk a saját oldalunk Facebook bejegyzéseivel! Készült: 2021. február A videóban felhasználásra kerültek képek egyes Zala-völgyi Nyitott Porták Facebook oldalairól. Narrátor: Szabó Tibor, koordinátor, Zala-völgyi Nyitott Porták Videó megtekintése:
Ez a honlap az Európai Unió pénzügyi támogatásával készült. A honlap tartalma a Zala Termálvölgye Egyesület kizárólagos felelőssége és semmiképpen sem tekinthető az Európai Unió és/vagy az Irányító Hatóság álláspontjának. www.huhr-cbc.com