Gazdáknak szóló ismeretterjesztő sorozatunk negyedik részében a leggyakoribb bejegyzés típusokat mutatjuk be a nyitott porták Facebook oldalain.
Sorozatunk előző részében lépésről lépésre megmutattuk, hogy hogyan tegyünk közzé bejegyzést nyitott portánk Facebook oldalán.
Most arról lesz szó, hogy egy nyitott portának milyen témában érdemes bejegyzéseket közzétenni hétről hétre. Lássuk a leggyakoribb eseteket példákon keresztül szemléltetve.
Az első csoport: Élet a farmon.
Például:
Kikeltek a tojásból a kiscsibék.
Világra jött a kisboci.
Megetettük a malacokat.
Játszadoznak a malacok.
Így takarjuk mi a talajt a konyhakertben.
Így készítjük a permetlevet a biokerthez.
Megsült a házi kenyér.
Építjük az új kerítést.
A második csoport: Így készülnek a termékeink.
Például:
Leszedtük a szilvát a lekvárhoz.
Füstölőbe raktuk a húskészítményeket.
Megérkezett az új vákuumcsomagoló gép.
Zajlik a szüret a szőlőültetvényünkön.
Tartályokban erjed a must.
Palackozzuk a habzó borunkat.
Megkaptuk az új csomagolóanyagokat.
A harmadik csoport: Bemutatjuk, kínáljuk a termékeinket, szolgáltatásainkat.
Például:
Elkészült az új ízű szörpünk.
Gyümölcslé bérgyártási lehetőség üzemünkben.
Előrendelhetőek a húsvéti sonkáink.
Új húskészítménnyel gazdagítottuk termékpalettánkat.
Bővítettük szálláshelykapacitásunk, már foglalható új családi apartmanunk.
E-bike túrákat szervezünk új beszerzéseinknek köszönhetően.
A hatodik, egyben utolsó csoport: Megjelenünk médiában, rendezvényeken, boltokban
Például:
Benne leszünk a TV-ben. TV stáb járt portánkon.
Itt nézheti meg a Hévíz TV rólunk készült riportját.
Cikk jelent meg rólunk az újságban.
Itt vagyunk mi is kitelepülve a rendezvényen. Keressétek fel standunkat.
Beszámoló a rendezvényre való kitelepülésünkről.
A mi termékünk is kapható a helyi termék boltban.
Felkerült a borunk a TOP 100-as listára.
Védjegyet kapott egyik termékünk.
Sikerült a minősítés, taggá váltunk a Zala-völgyi Nyitott Porta hálózatban.
Ezek voltak a leggyakoribb Facebook poszt típusok a nyitott porták oldalairól.
Bátran kísérletezzünk a saját oldalunk Facebook bejegyzéseivel!
Készült: 2021. február
A videóban felhasználásra kerültek képek egyes Zala-völgyi Nyitott Porták Facebook oldalairól.
Narrátor: Szabó Tibor, koordinátor, Zala-völgyi Nyitott Porták
Videó megtekintése:
A honlapfejlesztés, valamint az 1. és 2. Facebook kampány a VP6-19.2.1.-99-8-17 Nyitott Porta hálózati projektek című felhívás során elnyert 3417266250 iratazonosító számú „Együttműködés erősítése a Nyitott Porta Hálózatban” című projekt keretében került megvalósításra.
Sütiket használunk különféle célokra, és weboldalunkon az online élmény fokozása érdekében.
Webhelyünk böngészése közben megváltoztathatja a beállításait, és elutasíthatja a számítógépén tárolni kívánt bizonyos típusú sütik használatát. A számítógépen már tárolt sütiket eltávolíthatja, de ne feledje, hogy a sütik törlése megakadályozhatja weboldalunk egyes részeinek használatát.
Feltétlenül szükséges sütik
Always active
Ezek a sütik elengedhetetlenek a weboldalunkon elérhető szolgáltatások nyújtásához, valamint weboldalunk bizonyos funkcióinak használatához. A feltétlenül szükséges sütik használata nélkül weboldalunkon nem tudunk bizonyos szolgáltatásokat nyújtani Önnek.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztikai sütik
Ezeket a sütiket arra használjuk, hogy információkat gyűjtsünk weboldalunk forgalmáról és látogatóiról, webhelyünk használatának elemzéséhez. Például ezek a sütik nyomon követhetik a webhelyen töltött időt vagy a meglátogatott oldalakat, amely segít megérteni, hogyan javíthatjuk webhelyünket az Ön nagyobb megelégedettségére. Ezekkel a nyomkövető és teljesítménnyel kapcsolatos sütikkel összegyűjtött információk egyetlen személyt sem azonosítanak.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.